Boxtel wint in doelpuntrijke pot voetbal

22 april 19:15  Boxtel wint in doelpuntrijke pot voetbalmeer »

Verlenging trainers

20 april 15:30  Wij zijn verheugd u mede te delen dat de trainers Jochem van der Hoeven en Frank van Oers, na goed overleg, ook volgend seizoen leiding zullen geven aan de selectie van onze vereniging.meer »

Kees van den Besselaar † 16 april 2024

19 april 16:00  Dinsdagmorgen hebben wij het droevige bericht ontvangen dat Kees van den Besselaar is overleden.meer »

Bericht namens Adrie Heijkants

16 april 18:15  Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de belangstelling en steun die we mochten ervaren na het overlijden van Astrid. Adrie Heijkants

RKSV Boxtel weet ook tegen koploper te winnen

15 april 7:00  RKSV Boxtel weet ook tegen koploper te winnenmeer »

Mooie avond met internationaal voetbal

12 april 7:15  Donderdagavond 11 april stonden er weer 2 internationale wedstrijden op het programma. meer »

Ga naar archief